Jag fixar middan! bokrecension

Jag fixar middan! böcker recensioner
By:
Published on 2021 by

Antal sidor:

Jag fixar middan är en dröm jag har närt sedan länge och som är en del i allt jag gör - att få in barnen i köket. Med glädje och lust såklart, men kanske kan det börja med att man bestämmer att barn fixar middagen en dag i veckan. Boken består av 52 recept - en dag i veckan året runt. Recepten är uppdelade efter säsong och mer än hälften av recepten är vegetariska eftersom det ingår i ett modernt miljötänk som känns relevant och viktigt i den tid vi lever i. Förutom rena recept finns det flera utbildande |skolor| för att ge mer trygghet i vid spisen. Hackskola, redskapsinformation, fiskskola och mycket annat. Recepten är uppbyggda för ett mer effektivt och strukturerat sätt att laga mat. Man förbereder och preppar innan man sätter igång för att det ska bli mindre kaotiskt och för att göra det lättare för barnen att lyckas i köket. /Johanna Westman. Jag fixar middan!.pdf ladda ner

Förhandsgranska